pondělí 6. prosince 2010

6.12.2010 když nemůžu co chci





Dnes mě volali ze školky do práce že Maruška blinká. Nadávám jak špaček,telefon zvonil dvakrát a dlouze , neznámé číslo a já se klepala ho vzít, abych to neměla za 500. Pak jsem ho vzala na tajnačku pod mašinou , když to vypadalo akutně a pak pracně sháněla někoho kdo za mě na 5 minut skočí abych zavolala mamču , aby došli pro Marušku do školky, o tom, že by pustili mě, ač mám nadělaný 3 dny volna, jež jsme museli povinně a teď je musíme vybírat a přitom mám je nedaj .. jsem si mohla nechat jenom znát. Maruška chudák byla celá poblinkaná, jak se ji to povedlo až na hlavu to netuším, mamča ji svýma neskutečně bolavýma rukama vlekla ze školky na sáňkách, protože kdoví jak by Maruška ťapala , když ji bylo zle. A mě žralo, že se ani neodvažuju si říct o 2 hodiny volna, protože vím jak to u nás chodí a nemocná mamča byla úplně sedřená :o(

1038

0 komentářů: