úterý 11. ledna 2011

11.1.2011




Po cestě do školky jsem lovila Marušku, teda na přišerně vysoký iso a dlouhej čas, protože v půl devátý ráno je normálně tma jak v ranci.

Po školce jsem si zašla k mudře pro výsledky s nohou, ty potvrdily ostruhu tak jsme se vydala vyjednávat rehabilitaci. Původně do Čechovky , ale pozastávce v bazaru s německým nábytkem, kdy vyhlížím nový gauč, jež se nám rozsypal, neb jetý německý je bytelnější než nový český nebo polský , jsem se dozvěděla že Repo co zmizelo je přestěhovaný nad Komerční bankou a tudíž kousek od školky což je ideální na všechny směny , prostě po odvedení nebo před vyzvednutím Marušky si tam dojít. Tak jsem zas pajdala zpátky přes celé město,ale ušetří mi to 10 dlouhých cest ,tak to za to stálo. Ještě jsme prolezla Kaufland , koupila co bylo třeba a dopajdala těsně na oběd.

Dnes byl naprosto super datum,ale nic zvláštního krásného se nestalo , snad leda krok k tomu že už přestane tak příšerně bolet ta noha .

1074

0 komentářů: