úterý 17. ledna 2012

17.1.2012 žabža




Ráno školka ,po ní jsem vyrazila zařizovat úřady, sice frontu vystála,ale řekli mě ať dojdu až v březnu, tak nic. Koupila jsem po cestě v pekárně rohlíky a zelenině mandarinky.. no maloobchodování jako dřív…. Lucinky byla vzhůru jen na úřadě, dala si cvakanec a spala dál, jo v kočárku to se chrnííííí :DDD
Nachystala jsem oběd a Lucinka začla kručet a nic nezabíralo,nakonec to byla opětovná potřeba spánku, asi jak je nachlazená ale byla co chvíli vzhůru, ona potřebuje teplo a hlavně to živočišné, pak spí jak dudek. Tak jsme ji vzala pod peřinu a vytuhla…a já jasně s ní .
Dnes šel pro Marušku děda, mamča byla ráda že ho zabaví a že ji dovede k nim tak si zkusí zkracované oteplováky a já pro ni pak dojdu. Jindra došel z práce hotovej, že jde spát , tak abychom ho nerušili strávili jsme u našich zbytek odpoledne. Už aby bylo teplo a mohlo se na hřiště.
Babičku v podvečer přepadla zimnice , než jsme jeli domů. Snad bude dobře…
S Maruškou jsme spolu řádili ve vaně, zkoušela tam plavecké brýle.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

sluší..